Issue Tracking en Ticket systeem applicatie

Deze module is onze CRM is de oplossing voor een gecustomiseerde Issue opvolgingssysteem (of Ticket/Helpdesk systeem) voor bedrijven en overheidsintanties.

Mogelijkheden:

  • Creatie eigen velden per issue / per project in uw gewenste taal
  • Geavanceerd filteren op resultaten
  • Toekennen van rollen en implementeren van statusflows en constraints. 
  • Email & SMS notificatie

Issue tracking helpdesk systeem applicatie

 

Web-based:

Net als onze meeste applicaties, is dit Issue tracking tool web-based en bereikbaar van elke locatie mits invoer van authorisatiegegevens. 

issue tracking appgroup

Mobile app:

Het systeem is ook beschikbaar als native mobiele applicatie voor tablet en smartphones.

Reporting tool:

Per project heb je de mogelijkheid om grafische overzicht te krijgen van de issues. Als projectleider heb je nog extra mogelijkheid om statistische gegevens te raadplegen van je projectmedewerkers. 

Issue tracking tool

Wens je graag meer informatie of een demo? 

Contacteer ons via deze pagina